Lan eskeintza | Oferta de empleo
ADMINISTRARI BILA GABILTZA
Labore Bilbon administrazio zein kontabilitate lanen ardura hartuko duen langile baten bila gabiltza.
ADMINISTRARIAREN ARDURAK ETA EGINBEHARRAK
- Elkartearen kontabilitate orokorra eramatea aholkularitzaren laguntzarekin.
- Diru-laguntzak aurkeztea eta horien justifikazioa.
- Administrazio lanak orokorrean.
- Urteko aurrekontua egitea eta aurkeztea.
- Finantza-kudeaketari dagozkion prozedurei jarraipena egitea: salerosketen, inbertsioen, inbentarioen kudeaketa, …
- Ekonomiari lotutako dokumentazioaren kudeaketa eta artxibategia eramatea.
- Dendako erosketa buruarekin elkarlan zuzena izatea.
PROFILA
- Administrazio eta finantzako goi mailako ikasketak edo antzekoa izatea.
- Eskarmentua administrazio lanetan eta kutxako kontaketan ardura izana.
- Formakuntza eta esperientzia diru-laguntzen kudeaketan eta justifikazioan.
- Ofimatikaren ezagutza eta erabiltzailea, batez ere kalkulu orriak (Excel, …)
- Datu baseen erabileran esperientzia.
BALORATUKO DA
- Kontabilitaterako eta kudeaketarako Softwarean ezagutza.
- Finantzaketan ezagutza
- Lan taldean aritzeko gaitasuna eta jarrera.
- Giza baliabideetan ezagutza
- Irabazi asmorik gabeko erankundeetan kontabilitate planetan ezagutza.
- Euskara eta gaztelaniaz idazteko zein ahozko trebetasuna.
- Bilbon bizitzea.
- Bilboko Gizarte Mugimendu zein elkartegintzaren ezagutza.
LAN BALDINTZAK:
- 6 hilabeteko lan kontratua hasieran eta mugagabea egiteko aukera ondoren. Berehala hasteko lanean.
- 20 orduko asteko lanaldia. (jardunaldi erdia)
- Lan egiteko tokia: Santutxu, Bilbo.
Bidali CV a info@laborebilbo.eus helbide elektronikora Urriak 3a baino lehen.
BUSCAMOS UNA PERSONA EN ADMINISTRACIÓN
En Labore Bilbo buscamos una persona que se encargue de las labores administrativas y de contabilidad.
RESPONSABILIDADES Y TAREAS A DESARROLLAR:
- Contabilidad general de la asociación, con soporte de la gestoría.
- Presentación y justificación de subvenciones.
- Administración general.
- Elaboración y presentación de presupuestos anuales.
- Seguimiento de los procedimientos vinculados a la gestión económica financiera: gestión de proveedores y compras, de inversiones y de inventario, entre otros.
- Gestión y archivo digital y físico de la documentación justificativa económica.
- Colaborar con la persona responsable de la gestión de compras de la tienda.
PERFIL:
- Formación profesional en gestión Administrativa, Técnico/a en administración y finanzas o similar
- Experiencia y alto conocimiento en Hojas de Cálculo, específicamente Excel.
- Formación y experiencia en gestión y justificación de subvenciones.
- Manejo de base de datos y hojas de cálculo.
- Experiencia en gestiones administrativas, responsabilidad de cajas y gestión de ayudas.
SE VALORARÁ
- Conocimientos de Software de gestión y contabilidad.
- Conocimientos financieros
- Trabajo en equipo.
- Conocimientos en RRHH.
- Conocimientos del PGC adaptado a Entidades no Lucrativas.
- Nivel medio-alto de euskara hablado y escrito.
- Que viva en Bilbao.
- Participación en espacios comunitarios y asociativos de Bilbao.
Enviar CV a info@laborebilbo.eus antes del día 3 de octubre.